Personal Training 

PALVELUPROSESSI

Henkilökohtaista valmennusta yli 18 vuoden kokemuksella

HAE VALMENNUKSEEN

Personal Training palveluprossin kuvaus

 

Personal Training palvelut tarjoavat poikkeuksetta kokonaisvaltaisen prosessin (ei projekti). Käyn seuraavassa läpi mistä prosessi alkaa, mitä se pitää sisällään ja miten se etenee. Jokainen muodostuu lopulta asiakkaan näköiseksi ja alla olevat ovat ne raamit joissa toiminta tapahtuu.

 

1. Alkukartoitus, mittaukset ja arviointiharjoitus

 

Alkukartoituksen tavoitteena saada kokonaiskuva siitä, minkälainen tilanteesi tällä hetkellä on eli lähtötilanne kehonkoostumuksessa, kuntomuuttujissa ja elämäntilanteessa.

Alkukartoitus sisältää:

  • Haastattelun ja taustatietojen läpikäymisen.
  • Tavoitteeseen liittyvät mittaukset.
  • Käytännön arviointiharjoituksen ja fysioterapeuttisen tutkimisen.

 

2. Tavoitteen asettelu ja kokonaissuunnitelman laadinta 

 

Tavoitteen asettelu on kriittisen tärkeä aloituksen yhteydessä tehtävä toimenpide. Laadimme kanssasi yhdessä tavoitteen pohjalta kokonaissuunnitelman, jossa on huomioitu kaikki keskeiset osa-alueet: Alkutestien tulokset, terveydentila, arkiliikunta, kuntoliikunta, uni, stressi ja arjenhallinta.

Kokonaissuunnitelman jälkeen rakennetaan tarkemmat suunnitelmat harjoitteluun ja ravitsemukseen.

 

3. Harjoitussuunnitelman rakentaminen ja yksilöinti

 

Harjoitussuunnitelmat ovat aina personoituja kokonaisuuksia. Ne pohjautuvat kuntotasoosi, tavoitteeseen ja elämäntilanteeseesi. Saat tarkat jaksosuunnitelmat, päivärytmitysesimerkit ja yksityiskohtaiset ohjeet voima- ja kestävyysharjoitteluun. Myös huoltava harjoittelu huomioidaan. Harjoitusohjelmia päivitetään säännöllisesti kehittymisen ja nousujohteisuuden takaamiseksi.

 

4. Tavoitetta tukeva lähestymisstrategia ravitsemukseen 

 

Ravintovalmennus on tärkeä osa kokonaisuutta oli tavoite mikä tahansa. Sen rooli on merkittävä etenkin rasvanpoltossa ja kiinteytymisessä. Sen avulla tuetaan myös yleistä terveyttä ja suorituskyvyn kehittymistä. Saat tarkat ohjeet kuinka toimia ja edetä ravintoasioiden suhteen. Personal Trainer tiimissäni on myös laillistettu ravitsemusterapeutti, jonka kanssa teemme tiivistä yhteistyötä. 

 

5. Personal Training tapaamiset privaatilla studiolla

 

Personal Training lähitapaamiset ovat valmennuksen selkäranka, kun tavoitteena on vaikuttavuus ja tulokset. Kuntokompassin privaatti Personal Training Studio tarjoaa ihanteellisen ympäristön henkilökohtaisen valmennuksen toteutukseen. 

Lähitapaamisten kautta tulet nostamaan oman itsenäisen harjoittelun laadun uudelle tasolle. Tavoitteena on, että opit harjoittelemaan laadukkaasti ja siten, että pysyt myös terveenä. 

 

6. Etätuki ja konsultointioikeus oman asiakastilin kautta

 

Konsultointioikeus ja etätuki tuo vastapainoa face to face ohjaustunneille. Tuki on voimassa koko sopimuskauden ja tämä toteutetaan oman PT asiakastilin kautta. Asiakastili on virtuaalinen tukikohtamme, josta löydät kaikki valmennusmateriaalit, mittaustulokset, harjoituspäiväkirjan, raportointi- ja viestintätyökalut. Saat minut kätevästi kiinni myös lähituntien ulkopuolella.

 

Palvelukokonaisuus, joka luo edellytykset vaikuttavuudelle 

 

Tarjoan palvelukokonaisuutta, joka sisältää tietyt elementit. En tarjoa yksittäisiä harjoitustapaamisia tai ohjelmia. Kysymys on aina kokonaisuudesta ja prosessista, jonka avulla luodaan edellytykset vaikuttavuuteen eli tuloksien syntymiselle. 

Palvelun hinnoittelusta ja sisällöstä löydät lisätietoa täältä 

Olen tehnyt lähes 20 vuotta töitä ja tiedän, että miten asiakas saadaan tyytyväiseksi ja kuinka ennustettavia tuloksia tehdään.  

Lue myös minkälaisia asiakaskokemuksia minulla on kertynyt vuosien varrella. Asiakkaani ovat parhaita puolesta puhujiani. 

Terveisin,

Marko Kuoppasalmi

Fysioterapeutti, FAF Personal Trainer & FIHF Physio Trainer

Oletko sinä seuraava onnistuja?

Case: Mikko Rantanen 32v.

Muuttujat noin 5-6 kuukauden aikana:

✔️  Paino -5,7kg (94,4 –> 88,7kg)

✔️  Lihasmassa + 4,2 kg

✔️  Rasvamassa – 12,4 kg

✔️  Rasvaprosentti – 12,4%

✔️  Vyötärön ympärys – 13 cm

✔️  Penkkipunnerrus 1 RM – 85kg → 120kg

✔️  Leuanveto toistomaksimi – 2 toistoa → 15 toistoa

Case: Tiina Kujamäki 32v.

Muutoksia 7,5 kuukauden aikana:

✔️ Rasvaprosentti 37,9% —> 17,7% (-20,2%)

✔️ Senttjä sulanut yhteensä – 75cm

✔️ Paino n. -20kg

✔️ Rasvamassaa -n.20 kg

✔️ Sisäelinrasva 13  –> 3 (viitearvot 1-9)

✔️ Vaatekaappi ja habitus uusiksi

✔️ Voimatasot perusliikkeissä +100%

✔️ Leikattu nilkka kivuttomaksi 

✔️ Niska- ja hartiaseudun kivut pois

✔️ Vireystaso ja työteho ylös

✔️ Hurahtaminen kuntosaliharjoitteluun

VARAA AIKA MAKSUTTOMAAN ENSIKONSULTAATIOON